Blablablabla osv

Hej på er goingar, sorry för uppdateringen men jag har inte haft tid!
Kom hem från stan för en stund sen, va och köpte lite grejer som ni kanske får se i nästa inlägget.
Lite grejer ja har gjort men inte hunnit skriva, i fredags hade vi studiedag.
I torsdags fyllde min lilla ängel Nilo år, var på tjej midda hos henne men va tvungen att sticka ganska tidigt just för jag va sjuk och min syrra fyllde år dagen efter.
Så nu har jag cirka en timma och tjugo minuter på mig att ta de lungt och chilllaaaaa lite.
Sen kickar jag till Wilma för att käka lite midda och sen utgång.
Hoppas ni får en grym Lördag så hörs vi massor av pussar!! 


Anonym

oooooooooooohmajgad du är så snygg ellen

2012-09-23 @ 10:10:50
Nellie <3

Ditt leende dödar!

2012-09-25 @ 11:16:29
linnea

Så sjuukt fin!!
kika gärna in på min blogg! <3

2012-09-26 @ 22:11:18 URL: http://linneahogbergs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: