Just nu

Hej goingar!
Kom hem för en stund sen från träningen, måste säga att de är skit tråkigt att blogga när headern ser ut som den gör!
Skit ful.
Aja nu sitter jag i hårinpackning och pluggar SO, ska snart hoppa in i duschen.
Men innan de måste jag kolla på vad jag ska ha på mig imon, och göra klart lite saker.
En fråga till er söta läsare: 
Vad vill ni jag ska blogga om????????
Kommentera vad ni tycker, ha de grymt!



Lisa

Typ om dina kläder och sånt, dagens outfit.
vart du har köpt som och hur mycket dom kostar.
Din dag och tips, skulle vart awesome!!!!!!!! <3

2012-09-03 @ 21:47:47
Anonym

Hur din dag har varit och dagens outfit, måste verkligen veta vart du köper dina kläder hehe.

2012-09-03 @ 21:48:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: